دانلود نسخه 3.5.0 تلگرام (بهمن ماه 94)

دانلود برنامه تلگرام برای اندروید با لینک مستقیم

| دانلود Telegram برای گوشی های اندروید |

دانلود برنامه تلگرام برای اندروید با لینک مستقیم - Telegram

Telegram تلگرام نرم افزار اندروید ارسال و دریافت پیام که تمرکز آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه به شدت سریع و در عین حال ساده و بسیار ایمن و رایگان است. شما میتوانید پیام رسان و نرم افزار چت Telegram را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر استفاده کنید. همچنین میتوانید توسط Telegram به تعداد بی نهایت، پیام برای دوستانتان بفرستید. علاوه بر پیام میتوانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را با آنها به اشتراک بگذارید. گروه هایی که ظرفیت آن ها تکمیل شده و به 200 رسیده می توانند با ارتقا به سوپر گروپ ان را ظرفیت را به 1000 نفر افزایش دهند . هم اکنون میتوانید اپلیکیشن Telegram را با لینک مستقیم و بصورت رایگان از سایت هکس دانلود دریافت نمایید.

 

.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی نرم افزار Telegram :

  • ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر
  • در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
  • دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد
  • امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر 1000 مگابایت (1 گیگ)
  • امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر 200 نفر

.

تغییرات نسخه ی جدید Telegram :

  • اضافه شدن ویرایش تصاویر با دسترسی بیشتر مانند چرخش تصاویر و و رنگ کردن
  • اضافه شدن پیام صوتی جدید با امکان افزایش صحبت و گوش کردن
  • اضافه شدن پشتیبانی از فرمت تصویری حرکتی gif
  • کنترل جدید حریم خصوصی بر گروه ها و کانال ها
  • تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف 1 گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های مسنجر Telegram می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا 1000 نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف 1 گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد

Telegram v3.5.0 – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوز
آپدیت  جدید 23 بهمن ماه 1394 همزمان با انتشار و برای اولین بار

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا 200 نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

* امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر 200 نفر

* امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر 1000 مگابایت (1 گیگ)

* ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر

* دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!

* در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر

* 100 درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

اپلیکیشن Telegram با ده ها هزار دانلود از مارکت اندروید دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آ نرا با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.5.0:

* اضافه شدن : New Voice Messages
* برند پلیر جدید : Waveform visualizations
* اضافه شدن New Secret Chats با ویژگی های جدید
* اضافه شدن : New privacy settings
* اضافه شدن : New photo editor.
* رفع باگ ها و مشکلات .

 

دانلود Telegram - مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید - جدید و رایگان

 

 

 

 

توجه داشته باشید که : در انجمن تخصصی فارسروید نیز تاپیکی با عنوان “آموزش جامع تلگرام” توسط دوست عزیزمون احمد آماده شده است که می توانید با کلیک برروی لینک زیر به صفحه مخصوص آن هدایت شوید :

نسخه جدید بهمن ماه – اولین انتشار در سطح ایران

بعد از ارائه چندین مسنجر پرطرفدار اندرویدی با ویژگی های خاص که می توانید لیست کاملی از آن ها را در این صفحه ببینید، امروز قصد معرفی یکی از سریعترین و امن ترین مسنجرها برای دیوایس های اندرویدی را داریم.با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.

شرح امکانات : تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید. لازم به ذکر است این برنامه امن ترین مسنجر اندرویدی است به طوریکه سازندگان آن برای نشان دادن امنیت آن پاداش بزرگی را برای شخص هک کننده رمز پیام ها در نظر گرفتند اما کسی موفق به شکستن رمز گفتگوها نشد!!

دانلود Telegram 3.5.0   جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید!

 

 

با اپلیکیشن Telegram قادر خواهید بود روم های چت با تعداد افراد ۲۰۰ نفر بسازید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید.این برنامه اندرویدی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اگر شما هم به دنبال یک مسنجر رایگان با امکانات بالا می گردید، تلگرام را از دست ندهید.

ویژگی های مسنجر Telegram اندروید :

– امکان برقراری ارتباط با دوستان با سرعت بسیار بالا (به دلیل اتصال به نزدیکترین سرور)

– امکان ارسال عکس و کلیپ و فایل تا سقف ۱۰۰۰ مگابایت

– ایجاد اتاق های چت گروهی با تعداد افراد ۲۰۰ نفر

– بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات

– رمزنگاری حرفه ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیامها

– امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت

– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و اتصال حتی با اینترنت ضعیف

– دارا بودن انواع شکلک های گوناگون و متنوع برای استفاده در محیط چت

– کاملا رایگان و بدون تبلیغات با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید (نسخه ۳.۵.۰) :
  • افزوده شدن پیام های صوتی (Voice Messages) جدید با قابلیت های فراوان نظیر تنظیمات صدا و…
  • افزوده شدن تنظیمات امنیتی (privacy settings) جدید : تغییرات در اینکه چه کسانی می توانند شما را به گروه ها یا کانال ها اضافه کنند
  • افزوده شدن قابلیت های ویرایش تصاویر (photo editor) نظیر چرخاندن عکس، fade ، tint ، خم کردن و…
  • افزوده شدن چت خصوصی (Secret Chats) جدید به قابلیت ارسال و دریافت تصاویر متحرک ، استیکرها و تبادل موارد جدید نظیر replies, captions, sticker set previews, and inline bots

=============================

 

 

=======================

لینک های دانلود مستقیم و اطلاعات فایل :

.

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

.

دانلود تلگرام نسخه مخصوص کامپیوتر
  • حجم: ۱۸.۶۰ مگابایت
  • نیازمند نسخه اندروید: ۲.۲ و بالاتر

=======================

دانلود Telegram 3.5.0 - جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید!

www.android30t.com/telegram-android/
4 hours ago - دانلود / توضیحات بیشتر · دانلود Whatsapp+ Plus 8.00 - واتس اپ پلاس جدید اندروید! ... دانلود Telegram 3.5.0 - جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید!

دانلود Telegram 3.5.0 مسنجر تلگرام اندروید

getandroid.ir/download/apps/.../616-Telegram.html
دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Telegram برنامه مسنجر تلگرام برای گوشی و تبلت اندروید با لینک مستقیم.
آپدیت دانلود Telegram 3.5.0 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید + ویندوز ... Telegram v3.5.0 – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوز
دانلود مسنجر Telegram نصب آخرین نسخه ورژن جدید مسنجر تلگرام برای اندروید با لینک مستقیم چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید و...
دانلود برنامه تلگرام Telegram v3.5.0 اندروید – همراه نسخه کامپیوتر ... Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که آخرین نسخه آن را به همراه نسخه کامپیوتر آن در اختیار شما ... نام: Telegram; ورژن: 3.5.0; آخرین آپدیت: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴.

Telegram 3.5.0 و Plus Messenger 3.4.2.4 دانلود تلگرام ...

www.apktops.ir › نرم افزار های اندرویدارتباطات
AntiVirus Android 2.3.3 دانلود برنامه آنتی ویروس قدرتمند اندروید جدید; Notification ..... دانلود تلگرام Telegram 3.5.0 نسخه نهایی گوگل پلی - حجم: 18.6 مگابایت.

Telegram 3.5.0 / Plus 3.4.2.4 / Lagatgram 3.4.2 تلگرام اندروید

soft98.ir › موبایلبرنامه اندروید
Telegram 3.5.0 + Plus 3.4.2.4 + Lagatgram 3.4.2 یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و مشابه ... دانلود رایگان نرم افزار.

اندرویدینا | دانلود Telegram 3.4.2 مسنجر تلگرام

androidina.net › برنامه اندرویدارتباطی
دانلود Telegram مسنجر تلگرام اندروید. ... ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ نسخه اندروید: 2.2+ ... جهت اطلاع کاربران : سازندگان نرم افزار نرم افزار تلگرام، واتس آپ را از لحاظ امنیت شدیدا ...
دانلود تلگرام Telegram ، دانلود آپدیت ورژن جدید تلگرام اندروید ، برنامه تلگرام telegram نرم افزار پیام رسان است که تمرکز آن بر روی سرعت و امنیت است.

Telegram 3.5.0 دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام | اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندرویدارتباط
Mar 3, 2010 - دانلود Telegram جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار پیام رسان تلگرام برای گوشی موبایل و تبلت اندروید.